فناوری

Instax Mini Link 3 vs Link 2: چه چیزی جدید است؟

Instax Mini Link 3 vs Link 2: چه چیزی جدید است؟

Fujifilm اخیراً جدیدترین چاپگر عکس فوری خود را با نام Instax Mini Link 3 معرفی کرد. 

Mini Link 3 مانند سلف خود، Mini Link 2، برای چاپ عکس‌های اندازه کارت اعتباری مستقیماً از رول دوربین تلفن شما طراحی شده است. Mini کوچک‌ترین اندازه چاپ فوجی‌فیلم است که ابعاد فیلم ۸۶ در ۵۴ میلی‌متر و خود تصویر فقط ۶۲ در ۴۶ میلی‌متر است. 

به خواندن ادامه دهید تا درباره Instax Mini Link 3 و مقایسه آن با Mini Link 2 بیشتر بدانید. 

Instax Mini Link 3 به‌روزرسانی جزئی طراحی شده است. 

شکل و اندازه چاپگر مشابه است و شیارهای عمودی یکسانی دارد، اما لوگوی کوچک Instax در مرکز Mini Link 2 90 درجه چرخیده و اندازه آن افزایش یافته است تا طول چاپگر را در بر بگیرد. 

Mini Link 3 همچنین در سایه سبز Sage جدید عرضه می شود تا جایگزین رنگ آبی تیره Space موجود در Mini Link 2 شود. صورتی ملایم نیز با صورتی کمی تیره تر جایگزین شده است و سفید خاکی تنها رنگ آن است. تا در هر دو نسل یکسان باقی بماند. 

Instax Mini Link 3
Instax Mini Link 3

Mini Link 3 دارای ویژگی جدیدی به نام Instax AiR Studio است. 

طبق گفته Fujifilm، این ویژگی اساساً به شما امکان می‌دهد افکت‌های واقعیت افزوده سه بعدی را هنگام عکس‌برداری از طریق برنامه تلفن همراه Instax Mini Link روی هم قرار دهید (زیرا Mini Link 3 دوربین ندارد). فوجی‌فیلم می‌گوید که می‌توانید پس‌زمینه را انتخاب کنید، دکور اضافه کنید و از میان انیمیشن‌های مختلف مانند کانفتی، نورافکن یا اسپرینکل‌ها برای مطابقت با فیلم جدید Sprinkles Mini، یکی را انتخاب کنید. 

برنامه Instax Mini Link حالت جدید Click to Collage را نیز ارائه می دهد. 

Fujifilm این را به‌عنوان «تجربه غرفه عکس درون‌برنامه‌ای» توصیف می‌کند، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا شش عکس را در فواصل سه ثانیه‌ای قبل از انتخاب دو تا شش عکس از آنها برای چاپ به‌عنوان کلاژ با استفاده از Mini Link 3 بگیرند. 

حتی می‌توانید با استفاده از این حالت کلاژهای ویدیویی را چاپ کنید. 

Instax Mini Link 2
Instax Mini Link 2

در نهایت، Mini Link 3 به‌روزرسانی بسیار مورد نیاز را در قالب درگاه شارژ USB-C دریافت کرده است. 

USB-C معمولاً به عنوان گزینه راحت‌تر نسبت به Micro USB در نظر گرفته می‌شود، زیرا این پورت‌ها اکنون در همه جا استفاده می‌شوند. این بدان معناست که امیدواریم برای شارژ کردن تلفن، تبلت، لپ‌تاپ و چاپگر Mini Link خود نیازی به استفاده از چندین کابل نداشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا